کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
کار در نیوزلند
5/5 - (2 امتیاز)
کار در نیوزلند

کار در نیوزلند

کار در نیوزلند به عنوان یکی از پرطرفدارترین کشورهای جهان دارای شرایطی است که حتما باید بر اساس آن اقدامات لازم جهت مهاجرت را انجام دهید.

مجموعه بزرگ وقت ویزا با داشتن کارشناسان و متخصصین حرفه ای و کاربلد به شما کمک می کند به راحتی برای سفر یا اقامت در این کشور آماده شوید.

نیوزلند کشور کارآفرینی

کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام و در کنار استرالیا قرار دارد و از لحاظ شاخص توسعه انسانی در رتبه هفتم است. از نظر توازن میان اقتصاد و گذران زندگی در جایگاه ششم قرار دارد.

همانطور که می‌دانید وضعیت اقتصادی کشورهای مختلف نقش بسزایی در انتخاب مهاجرین برای سفر یا اقامت دائم دارد.

بنابراین کشور نیوزلند با داشتن ویژگی‌های برجسته نظیر مهم بودن زندگی شخصی و جدا بودن آن از کار باعث شده که از هر لحاظ افراد بتوانند تعادل میان تفریح و زندگی  کاری را حفظ کنند.

 افرادی که کار در نیوزلند را انتخاب می‌کنند معمولاً می‌توانند به راحتی با درآمدی که به دست می‌آورند مسکن تهیه کنند و یک زندگی تقریباً مرفهی داشته باشند.

کار در نیوزلند

البته میزان درآمد در تمامی مشاغل یکسان نیست و هرکس بر اساس استعدادها و توانایی‌هایی که کسب کرده می‌تواند در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

بنابراین فرصت ارتقا و رشد کاری در نیوزلند نسبت به برخی از کشورهای دیگر بسیار بالا است و باعث شده که بسیاری از ایرانیان این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند.

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید برای سفر و اقامت در نیوزلند اقدام کنید حتماً تا انتهای این مطلب از سری مطالب وقت ویزا با ما باشید تا شما را با جزئیات سفر و دریافت ویزای کار در نیوزلند آشنا کنیم.

ویزای کار در نیوزلند

همانطور که می‌دانید برای سفر به کشورهای خارجی به خصوص کشورهای حوزه اروپا نیازمند دریافت ویزا هستید برای مثال اگر می‌خواهید برای تحصیل یا کار اقدام کنید حتماً باید ویزای بلند مدت این کشور را دریافت نمایید

مراکز زیادی در زمینه ارائه خدمات ویزا به فعالیت می‌پردازند تا روند دریافت را با دقت بیشتری پیش ببرند.

بنابراین به عنوان فردی که متقاضی کار در نیوزلند هستید حتماً باید با مراکز معتبر و تخصصی مانند وقت ویزا تماس بگیرید تا در تمامی زمینه‌ها به ارائه خدمات ویژه به شما عزیزان بپردازند. از بین بندهای ذکر شده دریافت ویزای کار کشور نیوزلند سه نوع از آنها در بین ایرانیان پرطرفدار هستند:

ویزای مهارت‌های ضروری

مشاغلی که در رده مهارت‌های ضروری کشور نیوزلند قرار می‌گیرند معمولاً نیازمند تخصص و مهارت بالای متقاضیان هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید در زمینه‌های خاصی به فعالیت بپردازید حتماً باید من از شغل شما در میان مشاغل ضروری و مهارت‌های تخصصی قرار گرفته باشد پرکاربردترین و بهترین مشاغلی که در نیوزلند تقاضای زیادی دارد و افراد فعال در آن می‌توانند برای مدت زمان بیشتری در این کشور اقامت کنند.

شامل: ساخت و ساز، تاسیسات، بهداشت، مهندسی، ارتباط از راه دور و آی سی تی، گردشگری و مهمان نوازی می باشد. مدت زمان اعتبار این ویزا ۳۰ ماه است و پس از آن می‌توانید برای اقامت بلند مدت در نیوزلند درخواست دهید.

امکان به همراه بردن همسر و فرزندان برای دارندگان این ویزا فراهم نیست. آنها باید از طریق ارتباطشان با شما برای ویزا اقدام کنند.

ویزای مهاجران ماهر و اقامت دائم

این نوع ویزا مختص متقاضیانی است که دارای مهارت و تخصص در مشاغلی است که جز مشاغل ضروری هستند.

نکته قابل توجهی که برای دریافت این ویزا وجود دارد این است که می‌توانید همسر و فرزندان کمتر از ۱۹ سال را نیز با خود ببرید. برای دریافت این نوع ویزا علاوه بر پیشنهاد شغلی باید ۱۶۰ امتیاز از جدول امتیاز بندی نیوزلند دریافت کنید.

شرایط سنی دریافت امتیاز

۴۵ تا ۴۹⬅️⬅️⬅️ ۱۰ امتیاز

۴۰ تا ۴۴⬅️⬅️⬅️ ۲۰ امتیاز

۲۰ تا ۳۹⬅️⬅️⬅️ ۳۰ امتیاز

زیر ۲۰ سال ⬅️⬅️⬅️ ۰ امتیاز

امتیاز سوابق کاری

سابقه کاری در مشاغلی که شدیداً به آنها نیاز است⬅️⬅️⬅️ ۱۰ امتیاز

سابقه کاری یا پیشنهاد کاری خارج از اوکلند⬅️⬅️⬅️ ۳۰ امتیاز

سابقه یا پیشنهاد شغلی در مشاغل با پاداش زیاد⬅️⬅️⬅️ ۲۰ امتیاز

تحصیلات خارج از نیوزلند

سطح ۷ و ۸ مدرک کارشناسی و معادل‌های آن⬅️⬅️⬅️ ۵۰ امتیاز

سطح ۹ و ۱۰ نتایج کارشناسی ارشد و دکتری⬅️⬅️⬅️ ۷۰ امتیاز

ویزای کارآفرینی به همراه اقامت دائم

یکی از بهترین شیوه‌هایی که می‌توانید برای مهاجرت و کار در نیوزلند انجام بدهید سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است.

به طور کلی کشورهای خارجی از متقاضیانی که سرمایه‌گذاری یا ایجاد شغل را برای اقامت در یک کشور برمی‌گزینند ارزش بیشتری قائل هستند و با ارائه مزایای مختلف فرصت ارتقا و رشد کسب و کار را به خوبی فراهم می‌کنند.

برای دریافت این ویزا باید دو سال سابقه خود اشتغالی داشته باشید و ۵۰۰ هزار دلار نیوزلند با یک پلن کارآفرینی سرمایه گذاری کنید. و حداقل ۳ شغل جدید برای شهروندان نیوزلند ایجاد کنید.

دریافت مشاوره از وقت ویزا

اگر نیازمند دریافت خدمات مختلف از مجموعه وقت ویزا هستید و می‌خواهید برای مهاجرت و کار در نیوزلند اقدام کنید. اولین و مهمترین کاری که باید انجام بدهید این است که با یک مشاور حرفه‌ای که در زمینه امور مهاجرت و آماده سازی افراد برای سفر به فعالیت می‌پردازد مشورت کنید.

دریافت مشاوره و راهنمایی در این زمینه فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند که به راحتی در بازه زمانی مشخص تمامی فرایندهای مربوط به دریافت تاییدیه وقت سفارت و ویزای کار در نیوزلند را انجام دهند‌.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *