کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
کار در سنگاپور
5/5 - (2 امتیاز)
کار در سنگاپور

کار در سنگاپور

کار در سنگاپور به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی از لذتبخش‌ترین تجاربی است که می‌توانید در زندگی به دست بیاورید.

علاوه بر این داشتن یک رزومه قوی به شما کمک می‌کند تا در کسب و کارهای مختلف که متناسب با تجارب و مهارت‌های شما هستند مشغول شوید.

در این مطلب از سری مطالب وقت ویزا با ما باشید تا شما را با ابعاد مختلف مهاجرت و دریافت اقامت این کشور آشنا کنیم.

این روزها افراد زیادی به قصد مهاجرت و اقامت در کشورهای دیگر به دنبال دریافت ویزا هستند. تجربه یک سفر لذت بخش و دریافت ویزای کار در سنگاپور به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ شاخص سهولت کسب و کار یکی از مهمترین مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند.

در سال ۲۰۱۲ کشور سنگاپور به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان توانسته مشاغل زیادی را برای افراد ایجاد کند و به طور متوالی ۷ سال این جایگاه را اشغال کرده است.

زندگی در یکی از گرانترین کشورهای جهان می‌تواند به شما کمک کند تا در زمینه یک شغلی خود پیشرفت مناسبی داشته باشید.

هر آنچه که درباره کار در سنگاپور باید بدانید

سنگاپور با داشتن آب و هوای گرم و نیاز شدید به مالیات یکی از بهترین کشورهایی است که افراد رویای زندگی و کار در آن را دارند. امنیت بسیار بالا و شرایط اقتصادی مناسب باعث شده است که تعداد متقاضیان اقامت دائم و کار در سنگاپور روز به روز افزایش پیدا کند.

ایرانیان زیادی در این کشور ساکن هستند و افراد زیادی هم وجود دارند که می‌خواهند ویزای بلند مدت این کشور را دریافت کنند بنابراین داشتن اطلاعات لازم راجع به سفر به این کشور به شما کمک می‌کند تا در زمینه دریافت ویزا و اقامت در این کشور موفق باشید.

وجود صنایع متنوع در سنگاپور و نیاز به نیروی کار از جمله مواردی است که مهاجرت شما به این کشور را با سهولت بیشتری همراه می‌کند.

کار در سنگاپور

البته این به این معنا نیست که بدون داشتن مدارک یا ارائه ناقص آنها می‌توانید برای ویزا اقدام کنید؛ به طور کلی مهاجرت به هر کشوری دارای شرایط ویژه‌ای است که متقاضیان باید جز به جز آن را رعایت کنند.

حتی اگر در کوچک‌ترین مورد مشکل داشته باشید باید هرچه سریعتر آن را برطرف کنید؛ سفارت به هیچ عنوان پذیرای مدارک ناقص نخواهد بود. امنیت بالای بانکی در کشور سنگاپور امکان جابجایی پول و سرمایه را برای خارجیان به خوبی فراهم کرده است.

نرخ بیکاری در سنگاپور

کلیه افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در کشورهای خارجی را دارند باید به فاکتورهای متعددی توجه کنند. یکی از مهمترین فاکتورها نرخ بیکاری است که نشان دهنده وضعیت اقتصادی و مطلوب بودن شرایط برای مهاجرت است.

بالا بودن نرخ بیکاری نشان دهنده وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم پیشرفت شغلی برای بسیاری از افراد است.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان بدون داشتن اطلاعات کافی کار در سنگاپور را انتخاب نکنید این تنها مربوط به این کشور نیست سایر کشورها نیز باید اطلاعات مناسبی به افراد ارائه بدهند تا بتوانند بر اساس آن به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کشور از لحاظ مهاجر پذیری و فراهم کردن مشاغل متناسب با تخصص افراد بپردازند.

نرخ بیکاری در کشور سنگاپور بسیار پایین است طبق آخرین آمار منتشر شده چیزی حدود ۲.۷ درصد است.‌ که ۹۰ درصد آن هم مربوط به بومیان همان کشور است. به طور کلی از هر ۱۰۰ نفر ۹۷ نفر مشغول به کار هستند.

نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد این است که بیشتر افرادی که در این کشور مشغول به فعالیت هستند نیروهای خارجی و سرمایه‌گذارانی هستند که این کشور را برای کار و فعالیت انتخاب کرده‌اند.

بیشترین نرخ بیکاری در کشور سنگاپور مربوط به ۱۰ سال گذشته است که بیشتر به دلیل شیوع ویروس جهانی کرونا بوده که در حال حاضر نیز در حال جبران است.

شهر سنگاپور

سنگاپور یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که شرایط مطلوبی را برای زندگی و رفاه ساکنین فراهم کرده است. فرقی نمی‌کند که بومیه این کشور هستید یا به آن مهاجرت کرده‌اید در هر صورت مزایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود تا بتوانید با استفاده از آنها امرار معاش کنید و زندگی خوبی داشته باشید.

امنیت بالا و سیستم کارایی بالا و ترافیک پایین از ویژگی‌های مهمی است که باعث می‌شود این کشور محل مناسبی برای اقامت و زندگی متقاضیان خارجی باشد.

 میزان دستمزد شما بر اساس شغلی که به آن مشغول هستید یا مواردی نظیر بومی یا مهاجر بودن متفاوت خواهد بود.

هزینه حمل و نقل و جابجایی در این کشور بسیار پایین است به طوری که افراد می‌توانند به راحتی از هر قسمت از شهر به جای دیگر بروند بدون اینکه نیازمند پرداخت هزینه‌های بالایی باشند.

مراحل مهاجرت به سنگاپور

برای مهاجرت به سنگاپور ابتدا باید هدف دقیق خود را مشخص کنید تا بر اساس آن درخواست ویزا بدهید. به طور کلی سفر به هر کشوری به خصوص کشورهای حوزه اروپا نیازمند دریافت مجوز یا ویزا برای آن کشور است.

برای مثال اگر کار در سنگاپور را انتخاب کرده‌اید در اولین مرحله حتماً باید مبادلات ارزی را انجام داده و ویزای این کشور را دریافت کرده باشید.

درخواست ویزا به صورت آنلاین است و پس از گذشت مدت زمان مشخص نتیجه آن به شما اعلام خواهد شد توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید با رد درخواست یا ریجکت مواجه نشوید حتماً مدارک خود را از قبل آماده و طبق نکاتی که به شما اعلام می‌شود آن را برای سفارتخانه ارسال کنید.

کارشناسان و متخصصین فعال در مجموعه وقت ویزا با داشتن تجربه و مهارت بالا در آماده سازی تاییدیه وقت سفارت به شما کمک می‌کنند تا در مرحله آماده سازی مدارک و ارسال آن برای سفارتخانه با دقت کافی عمل کنید تا با رد درخواست و ریجکت مواجه نشوید. زندگی در یک کشور چند ملیتی که امنیت بسیار بالایی برای مهاجرین فراهم کرده است.

می‌تواند یک تجربه کاملا لذت بخش باشد بنابراین اگر تصمیم گرفته‌اید که برای کار و سرمایه‌گذاری به کشور سنگاپور سفر کنید حتماً از چند ماه قبل تحت مشاوره‌های اصولی کارشناسان مجموعه وقت ویزا قرار بگیرید.

ویزای کار در سنگاپور

ویزای کار در سنگاپور جزو ویزاهای بلند مدت محسوب می‌شود بنابراین کلیه متقاضیانی که قصد سفر به این کشور را دارند و می‌خواهند به راه‌اندازی کسب و کار متناسب با مهارت‌های خود بپردازند باید از قبل شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

مجوز کار برای افرادی صادر می‌شود که متناسب با مدرک تحصیلی و مهارت‌های کسب شده شغل مورد نظر را اختیار کنند.

به طور کلی دولت سنگاپور برای افرادی که بر اساس مهارت‌ و تخصص‌ خود به انتخاب شغل مورد نظر می‌پردازند اهمیت بیشتری قائل هستند هرچه این مشاغل جز مشاغل ترند و پرطرفدار باشند به همان اندازه میزان موفقیت شما در کسب درآمد بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *