کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
وقت سفارت کانادا
5/5 - (2 امتیاز)
وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا

در این مطلب به بررسی سوالات شما راجع به دریافت وقت سفارت کانادا می پردازیم. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید؛ با تیم تخصصی وقت ویزا همراه باشید تا شما را با ابعاد مختلف مهاجرت به کانادا و اهمیت دریافت سفارت این کشور آشنا کنیم.

ویزا چیست؟

ویزا اجازه نامه ورود شما به یک کشور خارجی است برای مطالعه قصد مهاجرت به کانادا رو داری در ابتدا باید اقدامات لازم جهت رزرو وقت سفارت کانادا را انجام بدهید. سپس در تاریخ معین به سفارت این کشور در تهران یا کشورهای مجاور مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که به هیچ وجه بدون داشتن ویزا حق ورود به کشورهای دیگر را ندارید. البته در این زمینه قوانین و شرایط کشورهای متعدد متفاوت است.

بنابراین با کسب آگاهی راجع به شرایط کشوری که برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید؛ حتما در این زمینه آمادگی های لازم را بدست بیاورید تا بتوانید بدون هی چگونه دردسری اقدامات لازم جهت مهاجرت را انجام دهید.

چرا باید وقت سفارت کانادا را دریافت کنیم؟

برای اینکه بتوانید مراحل مربوط به دریافت ویزا را انجام بدهید؛ ابتدا باید از مراکز و شرکت های معتبر وقت سفارت کانادا را دریافت کنید.

در چند سال گذشته به دلیل ازدحام جمعیت در کنسولگری ها و سفارت های کشورهای خارجی در ایران افسران و کارشناسان سفارتخانه ها تصمیم گرفتند که فرایند رزرو وقت سفارت کشورها را به نهادهای بیرونی و شرکتهای معتبر بسپارند.

 بنابراین هر فردی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارد؛ در ابتدا باید برای دریافت وقت سفارت کانادا از طریق افراد کاربلد و باتجربه اقدام کنند.

مجموعه تخصصی وقت ویزا با داشتن تیم متخصص و کارشناسان کاربلد و با تجربه به شما کمک می کند تا کلیه فرایندهای مربوط به مهاجرت و شرایط اقامت دائم و موقت را با جزئیات کامل دریافت کنید تا بتوانید مهاجرت ایمنی داشته باشید.

دریافت وقت سفارت کانادا

رزرو وقت سفارت کانادا تنها با هدف ارائه مدارک انگشت نگاری و سایر مراحل مربوطه است. بنابراین هنگامی که از کارشناسان مجموعه وقت ویزا کمک می گیرید.

وقت سفارت کانادا

آنها برای مراجعه شما به سفارتخانه کشور مذکور برای شما تاریخ و ساعت مشخص می کند تا بتوانید در زمان تعیین شده بدون هیچگونه مشکلی و با در دست داشتن مدارک به سفارت خانه مراجعه کنید.

البته توجه داشته باشید که دریافت وقت سفارت کانادا به دو صورت آنلاین و و حضوری صورت می گیرد که در ادامه به آنها می پردازیم.

چگونگی دریافت وقت سفارت کانادا

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید برای ورود به این کشور به دریافت مجوز یا ویزا بپردازند. توجه داشته باشید که شرایط ورود خارجی‌ها به کشور کانادا با سایر کشورها متفاوت است.

بنابراین نمی توانید از قوانین و مقررات کشورهای دیگر الگو بگیرید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از اقدام به مهاجرت حتما موارد مرتبط با شرایط ورود به کانادا را به طور دقیق بررسی کنید تا بتوانید با مقایسه شرایط خود با شرایط مهاجرت آن کشور تمامی مدارک را از قبل آماده کنید.

برای دریافت وقت سفارت کانادا حتماً باید به شعبه این سفارتخانه در کشور خود مراجعه کنید که سفارتخانه کانادا در ایران وجود ندارد؛ باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه و اقدامات لازم جهت وقت رزرو وقت سفارت کانادا را دریافت کنید. دفاتر سفارت کانادا به نام VAC و VFS در کشورهایی نظیر ترکیه، ارمنستان و امارات فعال هستند.

 بنابراین با مراجعه به آنها می توانید اقدامات لازم جهت مراجعه به سفارت کشور کانادا را به صورت حضوری  انجام دهید. البته دریافت وقت به این شکل هزینه و زمان زیادی را از شما می گیرد‌.

اما توصیه ما به شما این است که برای دریافت وقت سفارت کانادا به صورت آنلاین اقدام کنید. زیرا میزان هزینه و زمان آن به نسبت روش قبلی بسیار کمتر است.

در روش آنلاین متقاضی پس از تکمیل فرم مورد نظر مدارک مورد نیاز را را آپلود می کند. سپس کد رهگیری برای آن ها ارسال می شود‌.

در روش آنلاین پس از آپلود مدارک مختلف متقاضی یک ماه فرصت دارد تا برای انجام مراحل انگشت نگاری و تحویل مدارک به سفارتخانه VAC مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که برای دریافت وقت سفارت کانادا حتماً باید انگشت نگاری را انجام بدهید تا پیش از آن فرایند ثبت نوبت شما هیچ ارزشی ندارد.

مدارک لازم برای ارائه به سفارت کانادا

برای اینکه بتوانید اقدامات لازم جهت مهاجرت به کانادا را انجام بدهید؛ حتما باید مدارک مورد نیاز را از قبل تهیه کنید.

بنابراین سعی کنید اطلاعات کاملی راجع به کلیه مدارک مورد نیاز به دست بیاورید تا بتوانید در زمان مقرر آنها را تحویل بدهید. قرارداد شما را با مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت و دریافت وقت سفارت کانادا آشنا می کنیم.

  • ارائه پاسپورت جدید و پاسپورت های قدیمی تا ده سال پیش
  • ارائه ترجمه کامل کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه عکس ۳*۵ و ۴*۵با زمینه سفید
  • ارائه ترجمه سند ملکی
  • تمکن مالی و گردش حساب سه ماهه با مهر لاتین بانک بر روی تمامی صفحات
  • تکمیل فرم ثبت نام آنلاین
  • تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی
  • ارائه مدارک محل کار متقاضی مدارک بازنشستگی یا ارائه گواهی اشتغال به تحصیل
  • ارائه دعوت‌نامه اقامت دائم، و مدارک اقامت دعوت کننده

اهمیت دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید؛ همانطور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم حتما باید به دریافت وقت سفارت کانادا بپردازید تا بتوانید در زمان مقرر مدارک مورد نیاز را تحویل بدهید. علاوه بر این دریافت مشاوره در این زمینه کمک بسیار زیادی به آمادگی شما جهت مهاجرت به کانادا می کند.

بسیاری از اطلاعات تخصصی در حیطه مهاجرت وجود دارند که شما از آنها بی اطلاع هستید؛ بنابراین هنگامی که با کارشناسان و متخصصین کاربلد مشورت می کنید دیدگاه وسیع تری نسبت به مهاجرت در شما ایجاد می شود.

علاوه بر این ابعاد مختلف و شرایطی که خارجی ها برای ورود به کانادا دارند را نیز کارشناسان به شما توضیح خواهد داد.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *