کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
وقت سفارت لهستان
5/5 - (3 امتیاز)
وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان اولین مرحله جهت اخذ ویزای این کشور است. اگر قصد سفر به کشور جمهوری لهستان را دارید بهتر است در ابتدا از کارشناسان متخصص مجموعه وقت ویزا کمک بگیرید تا به ارائه اطلاعات لازم به شما عزیزان بپردازند و اگر توانایی رزرو وقت سفارت را ندارید کلیه اقدامات مربوط به آن را به  مشاورین حرفه ای ما بسپارید.

چرا یاید وقت سفارت دریافت کنیم؟

همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی به سفارت خانه ها و کارگزاری های ارائه دهنده خدمات ویزا در  تهران یا کشورهای همسایه مراجعه می‌کنند.

به دلیل افزایش تعداد متقاضیان افراد برای طی کردن مراحل مربوط به مهاجرت  حتما باید از چند هفته قبل به دریافت وقت سفارت آن کشور بپردازند.

وقت سفارت لهستان به شما این امکان را می دهد که بدون معطلی در تاریخ و ساعت مشخص برای ارائه مدارک به سفارت خانه مراجعه کنند.

پس از اخذ وقت سفارت چه کاری انجام دهیم؟

پس از مشخص کردن وقت سفارت لهستان باید منتظر تاییدیه مدارک خود باشید. همانطور که می دانید کارگزاری ها برای ارائه وقت سفارت  یک سری مدرک از شما دریافت می کنند.

مراحل دریافت وقت سفارت لهستان

برای دریافت وقت سفارت لهستان باید مراحل زیر را با دقت کافی انجام بدهید:

مراجعه به سایت سفارت خانه لهستان به آدرس gov.pl

  • گام اول: تعیین نوع ویزا

در این مرحله باید نوع ویزای خود را برای دریافت وقت سفارت این کشور انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد اقامت کوتاه مدت به کشور لهستان را دارید و می خواهید با اهداف تجاری و گردشگری وارد این کشور شوید ویزای کوتاه مدت یا نوع C را انتخاب کنید.

  • گام دوم: تعیین وقت سفارت

در این مرحله پس از انتخاب نوع ویزا باید به انتخاب تعیین وقت سفارت لهستان بپردازید‌ برای ویزای توریستی شینگن پس از تعیین نوبت تنها باید برای ارائه مدارک در تاریخ و ساعت مشخص به سفارتخانه مراجعه کنید.

  • گام سوم: تکمیل فرم اطلاعات

در این مرحله برای اخذ وقت سفارت به صورت آنلاین باید به تکمیل فرم مربوطه بپردازید این فرم حاوی یک سری از اطلاعات مشخص است که باید به طور دقیق آنها را تکمیل کنید.

وقت سفارت لهستان

توجه داشته باشید که اگر تعداد متقاضیان درخواست ویزا چند نفر باشند باید اطلاعات هریک از آنها به درستی وارد شود. و هر کدام صورت جداگانه به دریافت وقت سفارت بپردازند.

در ورود اطلاعات دقت کنید!

متاسفانه بسیاری از اطلاعاتی که در فرم مخصوص وقت سفارت لهستان قرار می‌گیرد صحت ندارند یا ناقص هستند به همین دلیل ممکن است با رد درخواست و از دست رفتن وقت و هزینه خود مواجه شوید و همین دلیل توصیه ما به شما این است که حتماً حین تکمیل فرم به طور دقیق آنها را بررسی و از صحیح بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

گام چهارم: دریافت تاییدیه و امضا فرم ویزا

پس از طی کردن تمامی مراحل نوبت به پرینت فرم تاییدیه و امضای آن می رسد. توجه داشته باشید که بعد از تکمیل فرم تاییدیه آن را دریافت و امضا کنید. هنگام مراجعه به سفارت آن را با خود همراه داشته باشید.

انواع وقت سفارت لهستان

 افرادی که قصد سفر یا مهاجرت به کشور لهستان را دارند باید بر اساس نیاز خود به انتخاب نوع وقت بپردازند؛ در ادامه شما را با انواع وقت سفارت آشنا می کنیم.

  • وقت سفارت عادی

وقت سفارت عادی مخصوص افرادی است که می خواهند به کشور لهستان سفر کنند؛ بدون اینکه هزینه بیشتری بپردازند؛ بازه زمانی جهت مراجعه به سفارت طی می شود.

همانطور که می دانید پس از تعیین وقت سفارت یک بازه زمانی مشخص طی می شود تا بتوانید برای انگشت نگاری مصاحبه و تحویل مدارک به سفارت خانه مراجعه کنید.

برخی از افراد برای مهاجرت یا سفر به این کشور عجله ندارند بنابراین از آن جهت که تاریخ مشخص کنیم به نظر آنها نیست از وقت سفارت عادی استفاده و هزینه مشخص آن را نیز پرداخت می کنند.

  • وقت سفارت فوری

وقت سفارت فوری لهستان نیز مخصوص افرادی است که نمی‌توانند بازه زمانی مشخص برای مراجعه به سفارت و تحویل مدارک را طی کنند. در واقع آنها می‌خواهند در تاریخ و ساعت مشخصی در کشور لهستان حضور پیدا کنند.

به همین دلیل به جای انتخاب وقت عادی سفارت باید وقت فوری را انتخاب و در تاریخ و ساعت مشخص به سفارتخانه مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که میزان هزینه ای که باید برای وقت سفارت لهستان بپردازید بیشتر از وقت سفارت عادی است. اما ارزش داره این را دارد که به سمینار یا رویداد خاصی که مد نظر دارید برسید.

دریافت وقت سفارت لهستان را به ما بسپارید

کارشناسان و متخصصین حرفه ای وقت ویزا با داشتن تجربه و مهارت فوق العاده بالا در انجام کلیه امور مربوط به مهاجرت به شما این امکان را می‌دهند تا بدون هیچ گونه مشکلی وقت سفارت لهستان را دریافت کنید‌.

برای استفاده از خدمات ما فقط کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پیگیر اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان شوند.

هزینه وقت سفارت لهستان

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برای دریافت وقت سفارت کشور لهستان باید پذیره مشخصی بپردازید که این امر به نوع ویزای درخواستی بستگی دارد. اگر میخواهید برای اعضای خانواده خود وقت سفارت دریافت کنید حتماً باید مشخصات تمامی آنها را در اختیار داشته باشید.

زیرا بر اساس سن میزان هزینه مشخص خواهد شد نگاه مراجعه به سفارتخانه نیز از کودکان زیر شش سال هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. اما برای کودکان بالای ۶ سال باید حدود ۳۵ میلیون پرداخت شود.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *