کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
وقت سفارت فرانسه
5/5 - (2 امتیاز)
وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه در یکی از بهترین و معتبرترین مراکز مهاجرت ارائه می شود. اگر قصد سفر به کشور فرانسه را دارید و می خواهید فرایندهای مربوط به آن با سرعت بیشتری پیش بروند حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معرفی وقت ویزا

این روزها بسیاری از افراد از اینکه بتوانند فرایند مهاجرت خود را با سهولت بیشتری پیش ببرند به مراکز و شرکتهای متعددی مراجعه می کنند.

دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف به شما این امکان را می دهد که فرایند ارائه مدارک به سفارت را در تاریخ مشخص و بدون معطلی انجام دهید.

از همین رو به شما توصیه می‌کنیم که اگر کشور فرانسه را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب کرده اید؛ برای دریافت وقت سفارت فرانسه با مجموعه معتبر وقت ویزا در ارتباط باشید.

کارشناسان ما با داشتن تجربه و سابقه چندین و چند ساله در امور مهاجرت به شما کمک می کنند تا کلیه فرایندهای مربوط به ارائه مدارک  و مراجعه به سفارت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

ویزا چیست و چرا باید برای دریافت آن وقت سفارت بگیریم؟

ویزا اجازه نامه ورود به یک کشور خارجی است که باید توسط مهاجرین دریافت شود. هر کشور دارای شرایط مخصوص جهت پذیرش خارجی ها و مهاجرین است.

به همین دلیل اگر قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید باید از قبل؛ از شرایط ورود به این کشور و دریافت ویزا مطلع شوید. کارشناسان ما با داشتن تجربه و تخصص کافی به شما کمک می کنند تا کلیه امور مربوط به ارائه مدارک و انگشت نگاری را در تاریخ مشخص انجام دهید.

 دریافت وقت سفارت فرانسه به شما کمک می‌کند تا بدون معطلی در تاریخ و روز مشخص به کنسولگری مراجعه کنید. در چند سال گذشته به دلیل ازدحام جمعیت و افزایش تعداد متقاضیانی که قصد دریافت ویزا دارند.

کارمندان و کارشناسانی که در  کنسولگری مشغول به فعالیت هستند کلیه امور مرتبط به دریافت وقت ویزا را به شرکت‌های خارجی محول کرده اند تا افراد بتوانند با نظم بیشتری در تاریخ مشخص به سفارت خانه مراجعه کنند.

وقت سفارت فرانسه

به همین دلیل یکی از ضروری ترین اقداماتی که پیش از مهاجرت باید انجام بدهید دریافت یا رزرو وقت مراجعه به سفارت است.

متخصصین و مشاورین حرفه ای مجموعه وقت ویزا به شما کمک می کنند کلیه فرایندهای مربوط به وقت سفارت فرانسه را در کوتاهترین زمان ممکن به دست بیاورید.

شرکت  vfs فرانسه

شرکت vfs فرانسه شرکتی است که مسئولیت اخذ ویزا از سفارت فرانسه را برعهده گرفته است. متقاضیان مهاجرت به فرانسه باید پس از انجام امور مربوط به رزرو وقت سفارت فرانسه به شرکت vfs مراجعه کنند. توجه داشته باشید که بدون دریافت وقت قبلی شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه ویزا نخواهد داشت.

نحوه دریافت و رزرو وقت سفارت فرانسه

نحوه دریافت و رزرو وقت سفارت فرانسه به ترتیب زیر است:

  • در مرحله اول برای دریافت رزرو وقت سفارت فرانسه باید به سایت vfs مراجعه و یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • سپس به تکمیل فرم درخواست مهاجرت بپردازید.
  • پس از آن باید اقدامات لازم جهت تعیین وقت سفارت فرانسه را انجام دهید. در این قسمت متقاضیان باید بین دو گزینه تعیین وقت سفارت و تعیین وقت vfs به انتخاب بپردازند‌. اما به شما توصیه می شود که در ابتدا به رزرو وقت سفارت بپردازید.
  • در مرحله بعد علاوه بر ایجاد درخواست وقت سفارت در سایت vfs، باید یک ایمیل به مرکز vfs گلوبال فرانسه ارسال کنید. که حاوی اطلاعات ذیل باشد:
  • نام و نام خانوادگی
  • جنسیت
  • تاریخ تولید
  • ملیت
  • شماره گذرنامه
  • تاریخ اعتبار گذرنامه
  • تاریخ سفر

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت فرانسه

مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت فرانسه از طریق شرکت وقت ویزا به شرح ذیل می باشد:

  1. نام و نام خانوادگی
  2. جنسیت
  3. تاریخ تولید
  4. ملیت
  5. شماره گذرنامه
  6. شماره موبایل
  7. تاریخ سفر
  8. تاریخ اعتبار گذرنامه

در واقع  برای رزرو وقت سفارت نیازی به ارائه مدارک اصلی مانند گذرنامه، مدارک و شغلی نمی باشد،  ارائه این مدارک تنها در زمان مراجعه به سفارت و انگشت نگاری الزامی است.

مدارک لازم برای ارائه به vfs فرانسه در زمان رزرو وقت سفارت شامل:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای فرانسه مشخصات میزبان در فرانسه،منابع مالی تأمین سفر، مشخصات همراه(در صورت دعوتنامه)، برنامه سفر دقیق و …
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • اصل گذرنامه جدید (با حداقل هفت ماه اعتبار از زمان سفر)
  • اصل و فتوکپی گذرنامه پیشین (از صفحه مشخصات و کلیه ویزاهای شنگن گذشته)

سابقه مسافرت به هر کشوری در جهان (به خصوص کشورهای حوزه شنگن) یکی از مهم ترین عوامل قانع کردن افسر سفارت است.

دو قطعه عکس پرسنلی جدید در ابعاد ۳۵*۴۵، رنگی ، زمینه سفید، تمام رخ، ۷۰ درصد زوم چهره و بدون روتوش

گردش حساب بانکی(پرینت ۳ ماهه) با حداقل 80 میلیون تومان (توجه: گردش حساب باید  دارای تراکنش های طبیعی باشد و هیچ گونه حساب سازی ایجاد نشود. برای مثال برداشت و واریز ها با مبالغ بالا و غیر متعارف بدون دلیل قانع کننده برای افسر ویزا وجود نداشته باشد.)

بیشتر بخوانید : وقت سفارت استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *