کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
وقت سفارت اسپانیا
5/5 - (3 امتیاز)
وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

 اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید وقت سفارت اسپانیا را دریافت کنید؛ بهتر است که از افراد خبره و باتجربه کمک بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن برای دریافت ویزا به سفارت مراجعه کنید.

ویزا اجازه نامه ورود به کشورهای خارجی

ویزا دریافت اجازه نامه ورود به یک کشور خارجی است. بنابراین تمامی افرادی که قصد مهاجرت دارند؛ باید از قبل به اقدامات لازم جهت دریافت این اجازه نامه را انجام بدهند. از طرف دیگر شرایط ورود به کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

بنابراین نمی توانید از یک الگوی کلی برای انجام اقدامات لازم جهت دریافت ویزا استفاده کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از مهاجرت حتما از مشاورین و کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید و اگر می خواهید کار شما هر چه سریعتر انجام شود برای دریافت وقت سفارت اسپانیا از مراکز تخصصی که در این زمینه به فعالیت می پردازند کمک بگیرید.

شرایط دریافت وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا نیازی به مصاحبه ندارد. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به کارگزاری آن کشور در تهران مراجعه کنید‌.

کارگزاری BLS در تهران مسئولیت ثبت وقت سفارت اسپانیا را بر عهده دارد. در حالت عادی سفارت برای حداقل یک هفته بعد وقت می دهد. اما اگر عجله دارید بهتر است که وقت سفارت فوری را دریافت کنید.

چرا باید وقت سفارت اسپانیا را دریافت کنیم؟

اگر باور نمی کنید که مهاجرت کار راحتی است باید به شما بگوییم که این گونه نیست! تنها زمان می توانید با خیال راحت اقدامات لازم جهت مهاجرت را انجام بدهید که از تمامی ابعاد آن مطلع باشید و به درستی تک تک آنها را پیش ببرید.

برای مثال مراجعه به سفارت به معنای دریافت ویزا نیست هنگامی می توانید این کار را انجام بدهید که از قبل اقدامات لازم جهت تعیین وقت سفارت اسپانیا را انجام بدهید.

افزایش جمعیت متقاضیانی که در کنسولگری و کارگزاری ها حضور پیدا می‌کنند و ویزای خود را دریافت کنند روز به روز در حال افزایش است.

وقت سفارت اسپانیا

 بنابراین افسران و نمایندگان کشورهای خارجی در سفارتخانه ها تصمیم گرفتند که برای تعیین وقت از شرکت های دیگر کمک بگیرند. بر همین اساس تمامی افرادی که میخواهند به دریافت ویزا بپردازند حتماً باید از قبل وقت سفارت را دریافت کرده باشند.

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا باید به سایت کارگزاری BLS  مراجعه و تاریخی که برای شما به نمایش در می آید را انتخاب کنید.

انواع وقت سفارت اسپانیا

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم اگر می خواهید به دریافت وقت سفارت اسپانیا بپردازید؛ حداقل یک هفته زمان می‌برد. اما اگر عجله دارید باید به دریافت وقت سفارت فوری بپردازید.

توجه داشته باشید که تفاوت وقت سفارت عادی و فوری در میزان هزینه های آن است که باید بپردازید بنابراین فراموش نکنید که وقت سفارت فوری نسبت به وقت سفارت عادی به هزینه بیشتری نیاز دارد.

هزینه وقت سفارت اسپانیا

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا ملزم به پرداخت هزینه هستید همان طور که اشاره کردیم هزینه ثبت وقت و فوری با عادی متفاوت است .

بنابراین اگر توانستید اقدامات لازم جهت دریافت وقت را انجام بدهید بهتر است تا از کارشناسان متخصص وقت ویزا کمک بگیرید آنها با داشتن تجربه و تخصص طولانی در امر مشاوره مهاجرت و دریافت نوبت به شما کمک می‌کند تا بدون مراجعه فرایند ثبت نوبت سفارت را انجام بدهید.

هزینه ثبت وقت سفارت کشور اسپانیا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ یورو متغیر است. توجه داشته باشید که این هزینه تنها برای دریافت نوبت سفارت جهت دریافت ویزا است سایر هزینه ها به صورت جداگانه و در خود سفارت دریافت خواهد شد.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت اسپانیا

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا تنها به عکس واضح و آپلود تصاویر پاسپورت نیاز است. همه جهت حضور در کارگزاری سفارت حتماً باید مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید کلیه مدارک حتما باید به زبان اسپانیایی ترجمه شده باشند که این کار تقریبا یک ماه زمان میبرد. این مدار نیازی به دریافت تاییدیه از دادگستری وزارت امور خارجه ندارد؛ تنها استفاده از مهره دارالترجمه کافی است.

  • فرم درخواست ویزای اسپانیا
  • دو قطعه عکس ۵*۳ ۵*۴
  • پاسپورت معتبر و گذرنامه های قبلی
  • تمکن مالی و گردش حساب
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اصل و ترجمه کلیه مدارک
  • رسید پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل
  • بیمه مسافرتی

تعیین وقت سفارت اسپانیا در تهران

برای تعیین وقت سفارت اسپانیا در تهران باید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصین وقت ویزا به ارائه اطلاعات لازم به شما عزیزان بپردازند توجه داشته باشید که هرچه زودتر اقدام کنید سریعتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

با ما در تماس باشید

کارشناسان ما با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مختلف تعیین وقت سفارت اسپانیا به شما عزیزان هستند. بنابراین اگر می خواهید در این زمینه مشاوره شوید حتما در اولین فرصت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا اقدامات لازم جهت سهولت مهاجرت به اسپانیا انجام شود.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *