کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
وقت سفارت استرالیا
5/5 - (3 امتیاز)
وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

تعیین وقت سفارت استرالیا در مجموعه تخصصی وقت ویزا صورت می گیرد. کارشناسان و متخصصین حرفه ای ما با داشتن تجربه و مهارت فوق العاده بالا در امور مهاجرتی به شما کمک می کنند تا کلیه فرایندهای مربوط به مراجعه به سفارت و دریافت ویزا را به راحتی انجام دهید.

این روزها بسیاری از افراد قصد مهاجرت به کشورهای خارجی نظیر استرالیا را دارند. بسیاری از آنها از شرایط مهاجرت و مدارک لازم برای آن اطلاع ندارند بنابراین باید از افرادی کمک بگیرند که در این زمینه مهارت و تجربه بالایی دارند.

خوشبختانه کلیه کارشناسان و متخصصین حرفه ای شرکت وقت ویزا دارای مهارت و تجربه فوق‌العاده بالا در امور مهاجرت و رزرو وقت سفارت استرالیا هستند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از شرایط دریافت ویزا استرالیا اطلاع ندارید و میخواهید بدانید که برای تعیین وقت چه اقداماتی لازم است. حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت دریافت وقت سفارت استرالیا

دریافت وقت سفارت استرالیا یکی از مهم‌ترین نکاتی است که پیش از مهاجرت حتماً باید به آن توجه داشته باشید و اقدامات اولیه برای دریافت ویزا را انجام دهید.

ازدحام جمعیت در کنسولگری ها و سفارتخانه های کشورهای خارجی باعث شده است که تصمیم بگیرند فرآیند رزرو وقت سفارت را به شرکت های دیگر محول کنند.

با این حساب اگر می خواهید برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه به سفارت استرالیا مراجعه کنید پیش از آن به رزرو وقت سفارت بپردازید.

توجه داشته باشید که بدون انجام این کار نمی توانید برای دریافت ویزا به کنسولگری مراجعه نمایید. ویزا اجازه نامه ورود مهاجرین به کشورهای خارجی است بنابراین شرایط و فاکتور های مخصوص به خود را دارد که ملزم به رعایت آن هستند.

رزرو وقت سفارت استرالیا

برای رزرو وقت سفارت استرالیا باید به صورت آنلاین اقدام کنید در چند سال اخیر بر اساس شرایط اعلام شده توسط دولت استرالیا متقاضیان تنها از طریق مراجعه به سایت و تکمیل فرم مخصوص مهاجرت توانایی دریافت ویزا را خواهند داشت.

بنابراین شما می توانید به صورت شخصی یا با مراجعه به دفاتر و شرکت های معتبر اقدامات لازم جهت رزرو وقت سفارت استرالیا را دریافت کنید. دریافت مشاوره در این زمینه می توانید مهاجرت آسان و بدون مشکلی را در پیش داشته باشید.

وقت سفارت استرالیا

استرالیا یکی از بی نظیرترین کشورها برای مهاجرت است. سالانه میلیون ها توریست برای تفریح یا اقامت موقت به این کشور مهاجرت می کنند. بنابراین می توانیم بگوییم که یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین کشورها جهت گردشگری محسوب می شود.

شرایط دریافت ویزای این کشور با سایر کشورها متفاوت است بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه باید این کار را انجام بدهید از کارشناسان و متخصصین ما کمک بگیرید. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین انواع ویزا در این کشور می پردازیم.

معمولاً پس از درخواست ویزا حدود شش ماه بعد سفارتخانه با شما تماس میگیرد تا برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به آن جا مراجعه کنید. از آنجایی که تعداد متقاضیان بسیار زیاد است ممکن است .

این زمان حتی از شش ماه هم بیشتر شود. پس از مراجعه به سفارت و تحویل مدارک کلیه فرایندهای مربوط به تحویل ویزا انجام می شود و تنها باید منتظر بمانید تا مدرک شما آماده شود‌.

وقت سفارت استرالیا با توجه به نوع مهاجرت متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر می خواهید برای اقامت دائم اقدام کنید شرایط آن با اقامت موقت متفاوت خواهد بود.

بنابراین پیش از اقدام برای رزرو وقت سفارت کشور استرالیا حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که نباید انتظار تان برای دریافت نوبت ویزا غیر معقول نباشد.

مدارک مورد نیاز برای رزرو وقت سفارت استرالیا

برای دریافت وقت سفارت استرالیا نیازمند دریافت این مدارک هستید.

  • تصویر واضح پاسپورت
  • شماره موبایل در دسترس
  • تکمیل فرم فارسی آنلاین سفارت
  • واچر هتل
  • داشتن دعوت نامه تصویر دعوت نامه
  • بلیط هواپیما

در صورتی که برای انجام این مراحل وقت کافی ندارید می توانید از کارشناسان و متخصصین حرفه ای مجموعه وقت ویزا کمک بگیرید.

 انواع وقت سفارت استرالیا

برای دریافت وقت سفارت استرالیا متقاضیان دارای شرایط متفاوت هستند بنابراین کارشناسان سعی خود را می کند نیاز شما را در این زمینه به بهترین شکل ممکن برآورده کند از رایج ترین نوع وقت سفارت ویزا استرالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وقت سفارت عادی

وقت سفارت عادی مخصوص افرادی است که برای مهاجرت عجله ندارد. بنابراین اگر می خواهید به این صورت سفارش خود را در زمینه رزرو وقت سفارت ثبت کنید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. وقت سفارت فوری

وقت سفارت فوری مخصوص افرادی است که باید در تاریخ و زمان مشخصی در استرالیا حضور پیدا کنند بنابراین حتماً باید برای دریافت وقت فوری سفارت استرالیا اقدام کنند وقت عادی مخصوص کسانی است که برای مهاجرت عجله ندارند البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که رزرو وقت سفارت استرالیا به صورت فوری هزینه بیشتری نسبت به زمان عادی دارد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت استرالیا جهت دیدار با خانواده

توجه داشته باشید که هر پاسپورت برای دریافت یک وقت سفارت استرالیا است اگر میخواهید به همراه خانواده برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید هر کدام باید به صورت جداگانه پاسپورت های خود را ارائه کنید.

برای بیومتریک انگشت نگاری انگشتان تمامی اعضای خانواده باید کاملا سالم و بدون جراحت باشند. در غیر این صورت باید تا رفع کامل جراحت منتظر بمانید.

  • فرم درخواست ویزا
  • یک قطعه عکس جدید بدون روتوش 4.5 * 3.5 با پس زمینه سفید با پشت نویسی
  • پاسپورت معتبر فعلی و پاسپورت ها و ویزاهای قبلی
  • بلیط برگشت هواپیما
  • تمامی صفحات اصل شناسنامه
  • کارت ملی
  • کارت پایان خدمت
  • تمکن مالی
  • پرینت گردش حساب 6 ماهه با تایید بانک
  • گواهی اشتغال به کار
  • دعوتنامه معتبر که باید در آن آدرس شخص دعوت کننده، اطلاعات شخصی و شماره تماس او درج شده باشد و در صورت نیاز مدارک مالی دعوت کننده
  • اسناد ملکی و یا مدارکی مانند اجاره نامه، قولنامه که نشانگر وضعیت اقامت شما در ایران است
  • گواهی اشتغال به تحصیل

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *