کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
وقت سفارت اتریش
5/5 - (3 امتیاز)
وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش

اگر به دنبال مهاجرت به کشور اتریش هستید حتماً باید از قبل از اقدامات لازم برای رزرو وقت سفارت اتریش را انجام بدهید. در حال حاضر بدون دریافت وقت قبلی کارگزاری VFS GLOBAL هیچگونه پذیرشی جهت ارائه ویزا نخواهد داشت.

ضرورت دریافت وقت سفارت اتریش

امروزه افراد برای اینکه بتوانند به کشورهای خارجی نظیر اتریش سفر کنند؛ نیازمند دریافت ویزای و اجازه نامه ورود به آن کشور هستند. بنابراین یکی از ضروری ترین اقداماتی که پیش از اقدام به سفر به کشور اتریش باید انجام بدهید دریافت وقت سفارت اتریش است.

کارگزاری ها و سفارتخانه های تهران به دلیل افزایش متقاضیان  و جلوگیری از ازدحام جمعیت تصمیم گرفتند که فرایند وقت سفارت خود را به مجموعه های خارجی واگذار کنند.

 بنابراین کلیه افرادی که نیازمند دریافت ویزا هستند باید از قبل اقدامات لازم جهت دریافت وقت یا رزرو نوبت سفارت را انجام دهند تا بتوانند در تاریخ و ساعت  مشخص برای انجام مراحل قانونی و ارائه مدارک به کارگزاری مراجعه کنند.

امروزه ت های زیادی در زمینه ارائه وقت ویزا به فعالیت می‌پردازند اما باید توجه داشته باشید که همه آنها در این زمینه مهارت کافی ندارند و ممکن است شما را فریب دهند.

شرکت وقت ویزا با داشتن کارشناسان و متخصصین حرفه ای و با تجربه شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و اطمینان خاطر فرایند رزرو وقت سفارت اتریش را انجام بدهید.

ویزا چیست و چرا باید وقت سفارت دریافت کنیم؟

ویزا اجازه‌نامه ورود به کشور است و تا زمانی که مراحل آن را به درستی انجام ندهید امکان ورود به کشورهای خارجی را نخواهید داشت.

برای مثال اگر قصد مهاجرت به کشور اتریش را داری باید از قبل از اقدامات لازم برای دریافت ویزا را انجام بدهید علاوه بر انتخاب نوع ویزا تاثیر بسزایی در روند تایید مدارک خواهد داشت. افراد دلایل متعدد قصر پسر دارند بنابراین بنا به هدف خود باید به انتخاب نوع ویزا  بپردازند.

 علاوه بر این دریافت وقت سفارت اتریش نیز به آنها کمک می‌کند تا بدون معطلی در تاریخ و ساعت مشخص به کارگزاری مراجعه و اقدامات لازم جهت انگشت نگاری مصاحبه یا تحویل مدارک را انجام بدهند.

وقت سفارت اتریش

فرایند رزرو وقت سفارت کار چندان مشکلی نیست و مدارک زیادی احتیاج ندارد. البته که تفاوت‌های زیادی با مراجعه به خود سفارت و کنسولگری دارد.

 کلیه مدارکی که برای ارائه به سفارت خانه برای دریافت ویزا نیاز دارید با مدارک دریافت وقت ویزیت تفاوت دارد طبیعتاً مراجعه به سفارت خانه و تحویل مدارک فرایند سخت گیرانه تری نسبت به دریافت وقت سفارت اتریش دارد.

به همین دلیل شما توصیه می‌کنیم که پیش از مهاجرت حتماً از شرایط ورود به کشور اتریش آگاه شوید و سعی کنید از قبل مدارک مورد نیاز را تهیه کنید تا معطل نشوید.

زمان مراجعه به سفارت برای دریافت ویزا

زمان مراجعه به سفارت برای دریافت ویزا مشخص نیست. عوامل متعددی می تواند در تعیین زمان مراجعه به سفارت تاثیر گذار باشد. ازدحام جمعیت و تعداد درخواست برای دریافت وقت سفارت اتریش از عوامل تاثیر گذار در مدت زمان مراجعه به کارگزاری هستند.

به طور معمول پس از ثبت درخواست نوبت سفارت حدود ۲۰ روز طول می کشد تا افراد برای ارائه مدارک به کارگزاری مراجعه کنند. توجه داشته باشید که کارگزاری vfs گلوبال برای  ارائه ویزا مصاحبه ندارد. پس از تعیین وقت مراجعه تنها باید مدارک را تحویل بدهید.

نکته مهم: توجه داشته باشید که باید برای دریافت وقت سفارت اتریش اگر یک خانواده چهار نفره هستید تک تک اعضا به صورت جداگانه به رزرو وقت سفارت بپردازند.

برای دریافت وقت سفارت چگونه اقدام کنم؟

کارگزاری vfs گلوبال کلیه اقدامات مربوط به رزرو وقت سفارش را به صورت آنلاین انجام می دهد. برای دریافت نوبت باید طبق الگوی معرفی شده نام و نام خانوادگی، شماره تماس، شماره پاسپورت و تاریخ سفر را به ایمیل شرکت ارسال کنید.

توجه داشته باشید که حتما در ایمیل اسکن پاسپورت، دعوتنامه و واچر هتل را انجام بدهید. تا ۲ روز کاری پس از ارسال مشخص دارد جواب و تاریخ مراجعه به کنسولگری برای شما ارسال می شود. اولین زمان برای مراجعه به سفارت اتریش دو ماه بعد از ارسال درخواست است.

انواع وقت سفارت اتریش

وقت سفارت فوری

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم افراد برای مهاجرت یا مسافرت به کشور اتریش با اهداف مختلفی اقدام به دریافت ویزا می کنند.

بنابراین با توجه به این موضوع ممکن است برخی از افراد برای حضور در این کشور در تاریخ یا ساعت مشخص عجله داشته باشند به همین دلیل نمی توانند منتظر بمانند تا روند عادی برای دریافت وقت سفارت طی شود.

به همین دلیل کارگزاری ها در تلاش هستند تا برای این افراد شرایط ویژه‌ای در نظر بگیرند و وقت سفارت فوری را برای آنها در نظر بگیرند.

با این حساب تمامی افرادی که برای تحصیل یا سمینار خاصی قصد حضور در کشور اتریش را دارند؛ می‌توانند از وقت سفارت فوری اتریش استفاده کنند توجه داشته باشید که میزان هزینه ای که باید برای رزرو وقت فوری بپردازید کمی بیشتر از وقت سفارت عادی است.

وقت سفارت عادی

وقت سفارت عادی نیز مخصوص افرادی است که برای حضور در یک کشور عجله ندارند و می خواهند روند عادی به طور معمول طی شود.

به همین دلیل این افراد تنها با پرداخت هزینه مشابه با سایر افرادی که قصد مهاجرت به اتریش را دارند. می توانند برای دریافت ویزا در تاریخ و ساعت مشخص اقدام کند.

هزینه وقت سفارت اتریش

هزینه وقت سفارت اتریش چیزی حدود ۵ تا ۶ میلیون است توجه داشته باشید که این هزینه تنها برای رزرو وقت سفارت است. برای انجام امور مهاجرت و دریافت ویزا باید به پرداخت هزینه های جداگانه به کارگزاری بپردازید.

علاوه بر این همانطور که در قسمت قبل هم ذکر کردیم وقت سفارت به انواع مختلفی تقسیم می شود. بنابراین با توجه به مدت زمان درخواستی این هزینه متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *