کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
مهاجرت سرمایه گذاری
4.7/5 - (4 امتیاز)
مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری یکی از مهمترین روش های سفر به کشورهای خارجی است که می‌تواند باعث دریافت اقامت دائم شود. همانطور که می دانید افراد با اهداف متفاوتی مهاجرت می کنند و برای این کار از روش های مختلفی استفاده می کنند.

مهاجرت سرمایه گذاری یکی از روش هایی است که هر کسی توانایی آن را ندارد. اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید از طریق سرمایه گذاری شهروندی سایر کشورها را دریافت کنید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ تا شما را در جریان جزئیات دقیق و شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری قرار بدهیم.

مهاجرت سرمایه گذاری؛ کارت طلایی اقامت

کشور های مختلف در سراسر دنیا با  در نظر گرفتن شرایط مختلف به پذیرش مهاجرین از سراسر دنیا می پردازند.

برخی از آنها با در نظر گرفتن شرایط ویژه و کارت طلایی برای کسانی که قصد مهاجرت سرمایه گذاری به کشورشان را دارند فرصت رشد و ارتقاء ساختار اقتصادی کشور خود را فراهم می کنند‌.

برخی از کشورها نیز با ارائه شرایط ویژه به کسانی که مهاجرت سرمایه گذاری را انتخاب کرده‌اند اقامت دائم می دهند.

 بنابراین اگر می خواهید با شرایط ویژه مهاجرت کنید و اقامت کشور مورد علاقه خود را به دست بیاورید؛ حتماً با شرایط مهاجرت به این شکل کاملا آشنا شوید و از مشاورین حرفه ای کمک بگیرید.

کارشناسان متخصص مجموعه وقت ویزا با داشتن تجربه و مهارت فوق العاده بالا در زمینه امور مهاجرت و دریافت ویزا به شما کمک می کند تا علاوه بر آماده سازی مدارک به راحتی ویزای کشور  مورد نظر را دریافت کنید.

مهاجرت سرمایه گذاری و دریافت ویزا

همانطور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم روش‌های مختلفی برای مهاجرت و سفر به کشورهای خارجی وجود دارد که یکی از مهمترین و قابل توجه ترین آنها مهاجرت سرمایه گذاری است.

با استفاده از این شیوه این توانایی را خواهید داشت و به بهترین شکل ممکن اقامت کشور مورد نظر را به دست بیاورید.

فراموش نکنید که پیش از مهاجرت و انجام اقدامات لازم جهت دریافت ویزا از مشاوران و کارشناسان حرفه ای امور مهاجرت کمک بگیرید. آنها به شما کمک می کنند تا صفر تا صد فرایند های مربوط به دریافت ویزا را به درستی انجام بدهید.

 متاسفانه بسیاری از متقاضیان به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی راجع به امور مربوط به مهاجرت با رد درخواست یا ریجکت مواجه می شوند.

به همین دلیل شما توصیه می کنیم که برای دریافت ویزا و آماده سازی مدارک با مجموعه وقت ویزا تماس بگیرید تا تمام فرایندهای مربوط به مهاجرت را کاملا اصولی و حساب شده انجام دهیم‌.

دریافت وقت سفارت

در اولین مرحله برای دریافت ویزای کشور مورد نظر باید وقت سفارت آن را دریافت کنید. برای انجام این کار به آدرس سفارتخانه مراجعه و پس از تکمیل فرم مربوط به درخواست تاییدیه نوبت ویزا تاریخ و ساعت مشخص برای انجام مراحل مربوط به انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت خانه مراجعه نمایید.

مهاجرت سرمایه گذاری

توجه داشته باشید که بدون دریافت وقت ویزا هیچ گونه خدماتی به شما ارائه نمی گردد مگر اینکه کشور مربوطه از قبل راجع به شرایط ارائه ویزا توضیحاتی داده باشد که نیازمند تاییدیه وقت سفارت نیست.

برای مهاجرت سرمایه گذاری چه نوع ویزایی لازم است؟

مهاجرت سرمایه گذاری معمولاً با  اهداف بلندمدت صورت می‌گیرد. افرادی که از این روش برای مهاجرت استفاده می کنند قصد دارند که اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت کنند.

بنابراین حتما باید از قبل تحت مشاوره های اصول قرار بگیرید و برای دریافت ویزای بلند مدت آماده شوید. توجه داشته باشید که حتما تاییدیه وقت سفارت را دریافت و در تاریخ و ساعت مشخص برای انجام مراحل مربوط به مصاحبه و انگشت نگاری به سفارت خانه مراجعه کنید.

ویزای بلند مدت تنها به متقاضیان ارائه می‌شود که با اهدافی چون تحصیل و سرمایه‌گذاری کشورهای خارجی را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

بنابراین افرادی که با اهداف جهانگردی یا دیدار خانواده و دوستان به کشور دیگر سفر می‌کنند؛ تنها نیازمند دریافت ویزای کوتاه مدت هستند.

مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری محسوب می شود. افرادی که این کشور را برای مهاجرت و اقامت دائم انتخاب می کنند می توانند از طریق سرمایه گذاری در سهام شرکتهای معتبر در زمینه های دریافت اقامت دائم را فراهم کنند.

به طور کلی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از پر ریسک ترین روش های مهاجرت محسوب می‌شود اما اگر کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرده اید؛ باید به شما بگوییم که میزان ریسک پذیری در این روش بسیار پایین است و احتمال بازگشت سرمایه نسبت به سایر کشورها  بیشتر است.

انواع روش های سرمایه گذاری

اگر مهاجرت سرمایه گذاری را برای سفر و اقامت دائم انتخاب کرده‌اید؛ حتما باید با روش‌های مختلف سرمایه گذاری آشنا باشید تا بتوانید بر اساس میزان سرمایه خود بهترین و مناسب ترین روش برای این کار انتخاب کنید. در ادامه شما را با روش های مختلف سرمایه گذاری آشنا می کنیم.

  • سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم انتخاب کنید.

اگر دارای مهارت خاصی هستید یا در کشور خود فعالیت تخصصی داشته‌اید یکی از بهترین روش هایی که باعث می‌شود مهاجرت کم ریسک تری داشته باشید؛ مهاجرت از طریق کارآفرینی است.

  • سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی

بسیاری از کشورها برای افرادی که مهاجرت سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی را انتخاب کرده اند شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. در حوزه های مختلف کشاورزی، هنر، ورزش و… فرصت اشتغال فراهم است.

سرمایه گذاری از طریق استارت آپ

برنامه ویزای استارتاپ مخصوص افرادی است که توانایی ایجاد شرکت های نوآورانه دارای ظرفیت رقابت بین المللی را دارند.

توجه داشته باشید که اگر خواهان دریافت ویزای مهاجرت سرمایه گذاری هستید حتما باید مدارک شما کامل و بدون نقص باشند تا در این زمینه به مشکل بر نخورید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان حرفه ای وقت ویزا تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *