کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
مهاجرت تحصیلی به گرجستان
امتیاردهی post
مهاجرت تحصیلی به گرجستان

مهاجرت تحصیلی به گرجستان

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به گرجستان را دارید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. دلایل زیادی باعث ایجاد جاذبه تحصیلی در این کشور می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید که چه عاملی منجر به افزایش چند برابری دانشجویان خارجی در طی سال‌های اخیر شده است؛ به شما توصیه می‌کنیم که حتماً در این مطلب از سری مطالب وقت ویزا با ما همراه باشید تا تمامی نکات مربوط به تحصیل در کشور گرجستان را بررسی کنیم.

مزایای تحصیل در گرجستان

دلایل زیادی باعث می‌شود که کشور گرجستان را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنید در ادامه به بررسی مهمترین مزایای تحصیل در این کشور می‌پردازیم تا با وسعت دید بیشتری دست به انتخاب بزنید.

  • امنیت و آزادی اجتماعی بالا در گرجستان

اولین و مهم‌ترین فاکتوری است که باعث می‌شود بسیاری از افراد مهاجرت تحصیلی به گرجستان را انتخاب کنند؛ امنیت بالای این کشور است. گرجستان در لیست هدف تحصیل بسیاری از خارجی‌ها قرار می‌گیرد.

بالا بودن امنیت اجتماعی همیشه جز مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب کشور مقصد جهت ادامه تحصیل است. برای افزایش جذابیت و محبوبیت بیشتر دانشجویان می‌توانند با برخورداری از آزادی تفکر، عقیده، ملیت و … در محیط آموزشی تحصیل کنند.

  • ثبت نام آسان و بی دغدغه در مدارس و دانشگاه‌های گرجستان

دومی و مهمترین فاکتوری که باعث می‌شود بسیاری از افراد مهاجرت تحصیلی به گرجستان را انتخاب کنند روند آسان ثبت نام در دانشگاه‌ها و مدارس این کشور استپ مدت زمان مورد نیاز برای پروسه ثبت نام در مراکز آموزشی حدود ۴۰ روز کاری است.

  • نزدیکی به ایران

یکی از فاکتورهای مهمی که می‌تواند به عنوان مزیت تحصیل در کشور گرجستان مطرح شود نزدیکی آن به کشور ایران و عدم نیاز به ویزا است.

مهاجرت تحصیلی به گرجستان

به همین دلیل دانشجویان و خانواده‌ها به راحتی می‌توانند به این کشور سفر کنند در ضمن مدت زمان سفر با هواپیما از ایران به تفلیس تنها ۹۰ دقیقه است.

پرواز مستقیم از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز برای عموم در دسترس است. هزینه سفر نیز در مقایسه با بسیاری از کشورها مناسب است. به همین دلیل دانشجویان می‌توانند به راحتی با اقوام و خانواده رفت و آمد داشته باشند.

  • پایین بودن هزینه زندگی

یکی از مهمترین مواردی که بسیاری از افراد برای انتخاب یک کشور جهت مهاجرت تحصیلی در نظر می‌گیرند میزان هزینه‌ای است که باید برای امرار معاش بپردازند‌.

هزینه‌های پایین زندگی در کشور گرجستان یکی از مهم‌ترین دلایل جذب دانشجویان و دانش آموزان برای مهاجرت تحصیلی به گرجستان است.

به همین دلیل می‌توان گفت که این کشور از جمله مقاصد ارزان قیمت برای افرادی است که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند

تحصیل در گرجستان چه شرایطی دارد؟

  • میزان هزینه تحصیل در گرجستان

از اصلی‌ترین مزایای تحصیل در کشور گرجستان مناسب بودن هزینه‌های شهریه مدرسه و دانشگاه‌های این کشور است.

اکثر دانشجویان و دانش آموزانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند با مشکلات و چالش‌های مالی زیادی مواجه می‌شوند.

اما هزینه‌ای که برای تحصیل در گرجستان باید بپردازید در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی و پیشرفته پایین‌تر است. در عین حال زندگی و تحصیل در آن به استانداردهای جهانی نزدیک است.

  • عدم نیاز به مدرک زبان

جالب است که بدانید برای مهاجرت تحصیلی به گرجستان نیازی به مدرک زبان ندارید. با وجود اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد برای تحصیل در خارج از کشور نداشتن مدرک زبان است.

کشور گرجستان برای پذیرش دانشجویان و دانش‌آموزان هیچگونه مدرک زبانی از آنها نمی‌خواهد. پس شما می‌توانید بدون داشتن مدرک آیلتس و تافل تنها با تسلط بر زبان انگلیسی دانشگاه‌های این کشور را برای تحصیل انتخاب کنید.

مهاجرت کاری و سرمایه‌گذاری در گرجستان

علاوه بر اینکه می‌توانید برای مهاجرت تحصیلی به گرجستان اقدام کنید روش‌های دیگری نظیر سرمایه‌گذاری و کارآفرینی نیز وجود دارند که مزایای زیادی برای شما خواهند داشت.

به طور کلی افرادی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند نسبت به متقاضیانی که تنها برای کار و سرمایه‌گذاری این کشورها را انتخاب می‌کنند اولویت بیشتری برای ایجاد بیزینس دارند.

بنابراین اگر دارای سرمایه مشخصی هستید و می‌خواهید یک کشور خارجی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید؛ کارشناسان به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات وقت ویزا

کارشناسان و متخصصین وقت ویزا با داشتن تسلط و مهارت بالا در زمینه امور مهاجرت تحصیلی به گرجستان به شما کمک می‌کنند تا تمامی فرایندهای مربوط به پذیرش تحصیلی در این کشور را با سهولت بیشتری انجام بدهید .

اگر می‌خواهید بدانید که برای اخذ پذیرش در دانشگاه‌های کشور گرجستان نیازمند چه مدارکی هستید حتماً با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *