کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
5/5 - (3 امتیاز)
مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در زندگی خود داشته باشید.

این کشور از هر لحاظ شرایط آموزش و تحصیل با بهترین هزینه را برای شما فراهم می‌کند؛ تاثیر رایگان و دریافت بورسیه تحصیلی تا ۷ هزار یورو از مهمترین دلایل محبوبیت کشورهای ایتالیا برای مهاجرت تحصیلی است.‌

علاوه بر موقعیت آموزشی مطلوب برخورداری از شرایط آب و هوایی مناسب و اماکن دیدنی فوق العاده زیبا باعث شده که هر گردشگری تمایل داشته باشد به این کشور سفر کند.

وجود آکادمی‌های معتبر و مشهوری مانند دانشگاه بلونیا که به عنوان بیست و دومین دانشگاه برتر دنیا حدود ۱۰۰۰ سال است که مشغول به فعالیت است.

باعث شده که شرایط مطلوب آموزشی برای تمامی متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم شود‌. اگر شما هم داوطلب مهاجرت تحصیلی به ایتالیا هستید و می‌خواهید بدون هیچگونه مشکلی ویزای این کشور را دریافت کنید حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با شرایط دریافت ویزای تحصیلی و اقامت در کشورهای ایتالیا آشنا کنیم.

ایتالیا یکی از بزرگترین و تاریخی‌ترین کشورهای جهان است که هر ساله مهاجرین زیادی برای بازدید از اماکن و بناهای تاریخی به این کشور سفر می‌کنند.

وسعت این کشور ۳۰۱ هزار کیلومتر مربع و دارای جمعیت ۶۰ میلیون نفری است. آب و هوای خوب و مردم خونگرم از جمله ویژگی‌های بارز شهرهای مختلف کشور ایتالیا است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم راجع به بورسیه تحصیلی به ایتالیا هزینه تحصیل در ایتالیا دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا، بهترین دانشگاه ایتالیا، هزینه زندگی و سکونت در این کشور هستید؛ حتماً تا انتهای این مطلب از تیم تخصصی وقت ویزا با ما باشید تا شما را با تمامی این موارد آشنا کنیم.

درباره ایتالیا

کشور ایتالیا یک شبه جزیره است که کوه‌های آلپ و جزایر متعددی آن را احاطه کرده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب غربی اروپا و در شبه جزیره مدیترانه قرار گرفته است. با داشتن ۶۰ میلیون جمعیت سومین کشور پرجمعیت اروپا محسوب می‌شود.

با توجه به آمارهای منتشر یافته هر ساله تعداد متقاضیان و مهاجرین خارجی که در این کشور سکونت می‌کنند رو به افزایش است. در حال حاضر به صورت پارلمانی توسط رئیس جمهور یا نخست وزیر اداره می‌شود.

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

از ویژگی‌های بارز و قابل توجه این کشور وجود بناهای تاریخی دوران رنسانس مانند کلیساهای بزرگ و قدیمی است.

علاوه بر این این کشور از نظر تنوع غذایی حرف اول را در جهان می‌زند. به همین دلیل است که توریست‌های زیادی هر ساله به این کشور سفر می‌کنند.

مزایای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

دانشگاه‌های ایتالیا از محبوب‌ترین دانشگاه‌های اروپا هستند که هر ساله افراد زیادی برای مهاجرت آن را انتخاب می‌کنند از مهم‌ترین مزایا و دلایل محبوبیت این کشور برای ادامه تحصیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دانشکده‌های سطح بالا با سابقه طولانی

کشور ایتالیا به عنوان مهد تمدن و و دانش قدیمی‌ترین آکادمی‌های جهان را در خود جای داده است. اگر نگاهی به تاریخ شروع فعالیت‌های تحصیلی دانشگاه‌ در این کشور بیندازید متوجه خواهید شد که قدمت دانشگاه بلونیا به حدود ۱۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد.

از این لحاظ کشور ایتالیا به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین کشورهای اروپا  از نظر تنوع رشته و تعداد دانشگاه های رده بالا در حال رقابت با دانشگاه‌های بزرگ جهان است.

  • هزینه‌های پایین تحصیل در ایتالیا

از دیگر دلایل محبوبیت مهاجرت تحصیلی به ایتالیا می‌توان به پایین بودن هزینه‌های تحصیل در این کشور اشاره کرد.

تحصیل در ایتالیا مقایسه با کشورهای کانادا، آمریکا و استرالیا بسیار مقرون به صرفه است. به طوری که بسیاری از متقاضیان خارجی تمایل دارند که هرچه سریع‌تر بورسیه تحصیلی دانشکده‌های معتبر این کشور را به دست بیاورند.

به خصوص ایرانی‌های زیادی برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا تلاش می‌کنند. بورسیه‌های متنوع تحصیلی که نه تنها هزینه تحصیل شما در کشور ایتالیا را پوشش می‌دهد؛ بلکه بسیاری از هزینه‌های مربوط به زندگی و اقامت در این کشور را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کشور ایتالیا

کشور ایتالیا با داشتن بیش از ۹۵ دانشگاه بین‌المللی و معتبر جهانی در ۱۹۵ برنامه آموزشی تحصیلی عالی امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را برای متقاضیان خارجی فراهم کرده است.

بنابراین اگر به زبان ایتالیایی تسلط ندارید و می‌خواهید در این کشور تحصیل کنید این فرصت را خواهید داشت که با زبان انگلیسی در رشته‌های متنوع به تحصیل خود ادامه دهید.

مقاطع تحصیلی در ایتالیا

ایتالیالیانیز مانند ایران در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان تحصیل برای دانشجویان را فراهم کرده است.

مدارک لازم برای اخذ دوره کارشناسی شامل:

  1. ترجمه کامل ریز نمرات دوران دبیرستان
  2. رزومه تحصیلی
  3. ترجمه کامل مدرک دیپلم

تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا

یکی از مهم‌ترین زمینه‌های مهاجرت تحصیلی به ایتالیا تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی است‌. از مهمترین و معتبرترین دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه بلونیا
  • دانشگاه ساپینزای
  • دانشگاه میلان

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

اگر متقاضی مهاجرت تحصیلی به ایتالیا هستید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای این کشور را دریافت کنید حتماً با مشاورین و کارشناسان حرفه‌ای وقت ویزا تماس بگیرید.

آنها با داشتن تجربه و مهارت بالا در زمینه امور مهاجرت به شما کمک می‌کند تا یک سفر امن و بی دغدغه را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *