کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
خرید ملک در خارج
5/5 - (2 امتیاز)
خرید ملک در خارج

خرید ملک در خارج

خرید ملک در خارج یکی از روش های مهاجرت و دریافت اقامت دائم کشور مورد نظر است. درست است که این روش تنها راه مهاجرت محسوب نمی شود؛ اما یکی از کوتاه ترین و مناسب ترین روش ها برای به دست آوردن رضایت دولت های خارجی جهت اخذ اقامت دائم است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم راجع به نحوه مهاجرت با استفاده از سرمایه گذاری و خرید ملک در خارج از کشور هستید حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات مختلف دریافت ویزا و به دست آوردن اقامت دائم آشنا کنیم‌.

خدمات وقت ویزا

مجموعه تخصصی وقت ویزا با داشتن کارشناسان و متخصصین حرفه ای در امور مهاجرت به شما کمک می کند تا بهترین روش را برای سفر به کشورهای خارجی انتخاب کنید؛ همانطور که می دانید روش های متعددی برای دریافت اقامت کشور های مختلف نظیر ترکیه وجود دارد.

بنابراین کسب اطلاعات لازم و داشتن مهارت در امور مهاجرت به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن ویزای این کشورها را دریافت و به خرید ملک در خارج بپردازید.

اگر با شرایط مهاجرت به کشورهای خارجی و خرید ملک در آنجا آشنایی ندارید و می خواهید تمامی کارهای شما به درستی پیش بروند حتماً باید از کسانی کمک بگیرید که در این زمینه تجربه دارند. کارشناسان وقت ویزا از ابتدا تا انتهای کار با شما خواهند بود تا یک سفر امن و بی دغدغه را تجربه کنید.

دریافت ویزای بلند مدت

همانطور که در قسمت های قبل و یا کردیم و روش های متعددی برای مهاجرت به کشورهای خارجی وجود دارد که شما بر اساس چه ویژگی ها و شرایط خود به انتخاب هر یک از آنها می پردازید. حتما این را می دانید که پیش از سفر یا مهاجرت باید ویزای کشور مربوطه را دریافت کنید.

خرید ملک در خارج یکی از روش های مهاجرت و دریافت اقامت دائم است که نیازمند اخذ ویزای بلند مدت می باشد‌. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای دریافت ویزا به کسب اطلاعات لازم راجع به نحوه مهاجرت بپردازید و سعی کنید از قبل مدارک خود را آماده کنید.

شرایط خرید ملک در خارج

خرید ملک در خارج یکی از مهمترین شرایط مهاجرت است که باعث دریافت ویزای بلند مدت خواهد شد بنابراین اگر کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده اید اما با شرایط خرید ملک در آنجا آشنایی ندارید؛ حتما از  مشاورین حرفه‌ای کمک بگیرید زیرا کشورهای مختلف شرایط متفاوتی را برای خرید ملک در خارج و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نظر گرفته اند.

حداقل سرمایه برای خرید ملک در خارج چیزی حدود ۵۰ هزار دلار است. البته این مبلغ به کشور مورد نظر برای مهاجرت نیز بستگی دارد.

خرید ملک در خارج

فراموش نکنید که میزان کلاهبرداری از افرادی که خواهان مهاجرت سرمایه گذاری و خرید ملک هستند روز به روز در حال افزایش است.

بنابراین اگر در این زمینه تجربه کافی نداشته باشید ممکن است قربانی شوید. جهت کسب اطلاعات لازم راجع به نحوه مهاجرت و دریافت ویزای بلند مدت کشورهای برتر جهان برای خرید ملک حتماً از شرایط ویژه هر کشور به صورت جداگانه مطلع شوید.

ملیت متقاضی: یکی از مهمترین عواملی که می تواند در شرایط خرید ملک در خارج از کشور تاثیرگذار باشد ملیت متقاضی است. 

شما نمی توانید مانند بسیاری از افراد دیگر به راحتی هر کشوری را برای مهاجرت و اقامت دائم انتخاب کنید؛ حتماً باید راجع به شرایط آن کشور و اهمیتی که به ملیت های مختلف می دهند تحقیق کنید.

با انجام این کار تجربه بهتری از مهاجرت خواهید داشت. پایین بودن قیمت ملک در بسیاری از کشورها برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت جذاب است.

برای اینکه شارژ خاصی را برای مهاجرت یا سفر انتخاب کرده اید سعی کنید راجع به آن تحقیقات لازم را انجام بدهید و با فراهم کردن تمامی مدارک به خرید ملک در خارج بپردازید.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در خارج

برای خرید ملک در خارج نیازمند یکسری از مدارک هستید که تا پیش از آماده کردن آنها به هیچ عنوان

نمی توانید اقدام به دریافت ویزا کنید؛ در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

سند فروش: اطلاعات مربوط به مالک و شهرداری در این سند ذکر شده است‌.

کپی نقشه ساختمان: کپی نقشه ساختمان برای ثابت کردن قانونی بودن خرید لازم است.

قرارداد فروش: تمامی اطلاعات مربوط به مالک، تاریخ قرارداد و سایر جزئیات در این قرارداد درج شده است.

نامه تخصیص: این نامه برای دریافت وام مسکن ضروری است.

نامه تملک: اطلاعات مربوط به فروشنده و خریدار در ایران ذکر شده است.

رسید های پرداخت: هنگام خرید و فروش ملک در خارج ارائه رسید های پرداخت ضروری است.

رسید مالیات بر دارایی: تمامی افرادی که دارای ملک هستند باید مالیات بپردازند بنابراین داشتن رسیده مالیاتی برای بررسی معوقه ها ضروری است.

گواهی سکونت: بر اساس این گواهی مجوز سکونت شما توسط نهاد مربوطه صادر خواهد شد.

دریافت وقت سفارت

توجه داشته باشید که پیش از سفر حتما باید ویزای کشور مربوطه را دریافت کنید. فرقی نمی‌کند که هدف مهاجرت شما چه چیزی باشد؛ در هر صورت باید ویزای بلند مدت و کوتاه مدت را برای دریافت اقامت اخذ کنید.

علاوه بر این حتماً باید پیش از مراجعه به سفارت خانه به دریافت وقت سفارت بپردازید برای مثال کشور ترکیه را برای سفر انتخاب کرده اید باید به سفارتخانه ترکیه مراجعه و پیش از آن اقدام به دریافت وقت سفارت ترکیه بکنید.

کارشناسان و متخصصین فعال در مجموعه وقت ویزا به شما کمک می‌کند تا تمامی امور مربوط به مراجعه به سفارت خانه و آماده سازی مدارک را به درستی انجام دهید.

خرید ملک در خارجی که از بهترین و مناسب ترین روش های مهاجرت محسوب می شود که نیازمند مشاوره و راهنمایی تخصصی است. در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *