کدنویس قالب وردپرس افزونه وردپرس
مهاجرت تحصیلی به نیوزلند
5/5 - (2 امتیاز)
مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

مهاجرت تحصیلی به نیوزلند به دلیل برخورداری از شرایط جغرافیایی مناسب و دانشگاه‌های معتبری که در لیست ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند فرصت خوبی را برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید در یک کشور به زبان انگلیسی تحصیلات خود را ادامه دهید.

از آنجایی که مهاجرت تحصیلی به کشورهایی نظیر آمریکا و فرانسه به زبان انگلیسی دشوار است؛ بسیاری از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند.

اگر متقاضی دریافت ویزای این کشور هستید این مطلب از وقت ویزا با ما همراه باشید تا شما را با شرایط تحصیل در دانشگاه‌های نیوزلند آشنا کنیم.

مهاجرت آسان به نیوزلند

مهاجرت تحصیلی به یکی از بهترین کشورهایی که از لحاظ سیستم آموزشی فرصت مناسبی برای مهاجرین بین‌المللی در نظر گرفته است. می‌تواند یک تجربه کاملا لذت بخش باشد.

هر ساله تعداد زیادی مهاجر برای تحصیل در کشور نیوزلند اقدامات لازم برای دریافت ویزا را انجام می‌دهند.

موقعیت جغرافیایی مناسب و طبیعت زیبای این کشور یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت در آن است. جالب است که بدانید ۵ دانشگاه برتر کشور نیوزلند دارای رتبه زیر ۳۰۰ در جهان هستند.

رعایت اصول تدریس حرفه‌ای و در نظر گرفتن واحدهای درسی تخصصی برای رشته‌های مختلف به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت تحصیلی به نیوزلند برای متقاضیان خارجی محسوب می‌شود. از دیگر مزایای آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن هزینه تحصیل و متنوع بودن رشته‌های تحصیلی اشاره کرد.

مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

برخی از کشورهای خارجی نظیر کشور آلمان یا آمریکا برای پذیرش مهاجرین خارجی در دانشگاه‌های خود شرایط سختگیرانه‌تری را در نظر می‌گیرند به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای مهاجرت تحصیلی کشوری را انتخاب کنند که در دانشگاه‌های خود به زبان انگلیسی تدریس کنند و هزینه‌ زندگی در آن زیاد نباشد.

 برای مثال اگر یک زوج با هدف تحصیل کشور نیوزلند را انتخاب کنند در ماه چیزی حدود ۳ تا ۵ هزار دلار نیوزلند برای امرار معاش نیاز دارند.

این در حالی است که متوسط درآمد هر زوج ۴۱۷۰ دلار در ماه است. ناگفته نماند که امنیت شغلی و ثبات اجتماعی در کشور نیوزیلند بسیار بالا است.

به همین خاطر اگر برای تحصیل این کشور را انتخاب می‌کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است بتوانید از شرایط مطلوب جامعه برای ایجاد بیزینس یا مشغول شدن به کار در یک شرکت معتبر استفاده کنید.

بنابراین تمامی افراد با سلایق متعدد این فرصت را دارند که برای استراحت تفریحی یا حتی اقامت دائمی به کشور نیوزلند سفر کنند.

شرایط تحصیل در نیوزلند در سال ۲۰۲۳

نیوزلند مراد بسیاری از کشورهای جهان درگیر بحران کرونا از سال ۲۰۲۰ بوده است. اما این بحران و پیامدهای متعددی که داشت گریبان گیر بسیاری از اقتصادهای بزرگ جهان هم شده بود و این نمی‌تواند چیزی از ارزش‌های کشور نیوزلند کم کند.

در حال حاضر شرایط مهاجرت و اقامت دائم برای بسیاری از مهاجرین خارجی در کشور نیوزلند فراهم است پس این فرصت را دارید که بدون هیچ گونه نگرانی؛ تنها با آماده کردن مدارک مربوط به مهاجرت تحصیلی به نیوزلند این کشور را برای اقامت دائم انتخاب کنید.

بنابراین تمامی افرادی که از شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی به نیوزلند برخوردار هستند می‌توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه مربوطه و به دنبال آن دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند تحصیلات خود را در این کشور آغاز کنند.

چرا مهاجرت تحصیلی؛ بهترین روش مهاجرت به کشور نیوزلند است؟

همانطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور نیوزلند وجود دارد اما یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین آنها مهاجرت از طریق تحصیلات است.

کشور نیوزلند مانند بسیاری از مقاصد محبوب مهاجرتی برنامه‌های ویژه‌ای برای اعطای ویزا به نخبگان هنرمندان و مشاهیر در نظر گرفته اما طبیعتاً این ویزا با وجود محبوبیت‌های بسیار زیاد از لحاظ کمیتی به افراد بسیار کمی که دارای واجد شرایط هستند اعطا می‌شود.

از طرف دیگر ویزاهای مربوط به سرمایه‌گذاری و کارآفرینی هم در واقعیت به سرمایه و مبالغ بسیار بالایی احتیاج دارند که به طور معمول تنها قشر محدودی می‌توانند متقاضی آن شوند.

با این تفاسیر دو روش مهاجرتی یعنی مهاجرت تحصیلی و کاری به کشور نیوزلند در میان متقاضیان جوان زیر ۴۰ سال کاربرد بیشتری دارد.

در حال حاضر سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا از نظر بسیاری از متخصصین موسسه وقت ویزا مهاجرت تحصیلی بهترین روش مهاجرت به کشور نیوزلند است،

برای پاسخ به این مسئله می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. پیدا کردن یک شغل مرتبط با مهارت و تخصص شما کپه حقوق مناسبی هم داشته باشد به پشتوانه ویزای تحصیلی یا ویزای کاری فراهم خواهد شد.

علاوه بر این اگر قصد اقامت دائم در این کشور را داشته باشید مهاجرت تحصیلی به نیوزلند بهترین روش برای دریافت مجوز اقامت است‌.

بسیاری از مزایایی که مهاجرت تحصیلی برای شما فراهم می‌کند مهاجرت کاری نخواهد کرد.

توجه داشته باشید که پس از اتمام دوره تحصیلی شرایط متعددی برای اشتغال به کار برای شما فراهم خواهد شد.

مزایای تحصیل در نیوزلند

مهاجرت تحصیلی به نیوزلند مزایای بی‌شماری برای شما دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

اولین و مهمترین فاکتوری که می‌توان به عنوان مزیت مهاجرت تحصیلی به کشور نیوزلند در نظر گرفت این است که این کشور به طور کلی ۸ دانشگاه دارد که بهترین رتبه‌های بین‌المللی را از آن خود کرده‌اند. حتی یکی از دانشگاه‌های نام آشنا یعنی دانشگاه اوکلند جز معتبرترین دانشگاه‌های دنیا است.

نکته دوم این است که کشور نیوزلند دارای طبیعت بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی است که به جرات می‌توان گفت نمونه‌های آن را در هیچ جای دنیا مشاهده نخواهید کرد.

فستیوال، تفریح، گردهمایی و بسیاری از ورزش‌های مختلف که باعث می‌شود دانشجویان بتوانند اوقات فراغت خود را در مراسم‌ها و فستیوال‌ها و کارناوال‌ها بگذرانند.

علاوه بر این می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و اگر مهاجرت تحصیلی به نیوزلند را انتخاب کرده باشید پس از گذراندن دوره‌های آموزشی فرصت ایجاد بیزینس نیز برای شما فراهم می‌شود.

با ما تماس بگیرید

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم راجع به شرایط مهاجرت به کشور نیوزلند هستید می‌توانید با کارشناسان مشاورین حرفه‌ای وقت ویزا تماس بگیرید آنها شرایط دریافت ویزای این کشور را به خوبی برای شما فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *